Reforma systemu opieki zdrowotnej ma wiele celów, w tym rozszerzenie zakresu ubezpieczenia, poprawę jakości i dostępu do opieki oraz kontrolowanie kosztów. Od czasu wprowadzenia w Massachusetts reform w 2006 r. Odsetek rezydentów bez ubezpieczenia zdrowotnego zmalał do około 2,6% – najniższego poziomu w jakimkolwiek państwie. Jednak nadal istnieją obawy dotyczące jakości i dostępu, a koszty opieki zdrowotnej na mieszkańca pozostają jednymi z najwyższych w Stanach Zjednoczonych1. Specjalna komisja zaproponowała zatem, aby Massachusetts skutecznie położyło kres opłatom za usługi, dominującej formie płatności za usługi opieki zdrowotnej i zastąpienie go systemem płatności globalnych, który łączy podejście skorygowane o ryzyko i wynagradzanie za wyniki z silnym naciskiem na opiekę podstawową. Podczas gdy medycyna za opłatą może być opłacalna dla usługodawców z powodu zachęt finansowych do dostarczania większej ilości (i bardziej kosztownych) usług, zwykle nie oferuje zachęt do poprawy jakości lub wydajności ani do świadczenia opieki o niskiej marży zysku, takiej jak usługi prewencyjne lub edukacja pacjenta. Komisja Massachusetts zaleciła, aby w ciągu 5 lat globalne płatności z dostosowaniem do wynagrodzenia świadczenie dostępnej i wysokiej jakości opieki stały się dominującą formą płatności dla usługodawców. Korzystanie z takich płatności byłoby powiązane z tworzeniem odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych ( ACO). Zalecono również, aby rządy, płatnicy i usługodawcy ponosili odpowiedzialność za przejście, zapewniając niezbędną infrastrukturę oraz wsparcie prawne i techniczne. Chociaż nowa niezależna rada stanowa wskazywałaby drogę transformacji i formułowała metody ustalania wysokości płatności, rada nie byłaby uprawniona do ustalania płatności. Sklep . . . zgodnie z metodologią ustanowioną przez jednostkę nadzoru określałaby kwoty
Zalecenia dotyczą wszystkich płatników (w tym rządów stanowych i federalnych). Przypominają one niedawne propozycje reformy Medicare poprzez tworzenie ACO3, a także programy pilotażowe, które są uwzględniane w krajowej reformie służby zdrowia. Według komisji Massachusetts, ACO będą składać się ze szpitali, lekarzy i / lub innych klinicystów i nie-klinicystów pracujących jako zespół i przyjmą odpowiedzialność za całą lub większość opieki potrzebnej . być zarejestrowanymi podmiotami lub jedynie umownymi sieciami. Zmiany nie mogły jednak nastąpić bez nowych przepisów i zniesienia obowiązujących federalnych zasad płatności. I nie ma pewności, że pożądana poprawa w zakresie opieki, oszczędności i zadowolenia pacjenta faktycznie się zmaterializuje.
Globalne płatności nie są nowe; Kaiser Permanente i inne wysoce zintegrowane plany zdrowotne dotyczące modeli grupowych lub personelu wykorzystują je od lat. Jednak nigdy nie były dominującym systemem płatniczym w stanie, a lekarze i pacjenci mogą mieć niewielkie lub żadne doświadczenie z nimi. W Massachusetts, być może 20% płatności lekarza od firm ubezpieczeniowych teraz przechodzi jakąś formę płatności globalnej. 2 Plan Zdrowia Tufts wykorzystuje je dla wszystkich 83 000 członków w swoich planach Medicare Advantage
[patrz też: nerwica zoladka objawy, zdrowie fizyczne definicja, nerwiak zarodkowy ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: nerwiak zarodkowy nerwica zoladka objawy zdrowie fizyczne definicja
korzystnie działaja na zmiejszenie cukru, cholesterolu i wzmocnienie naczyń krwionosnych
[..] Cytowany fragment: Warszawa USG genetyczne[…]
wyniki usg wykazały na lewym płacie
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: stomatologia[…]
Myślę, że warto się skonsultować z lekarzem czy nadal to polecają
[..] Cytowany fragment: olej babassu[…]
Tętniak mózgu może przytrafić się w każdej rodzinie